זיפי - בחירת מילות מפתח

קידום אתרים


זיפי קידום אתרים

קידום אתרים

ליצירת קשר עימנו באפשרותכם להשאיר פרטים, ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.


קידום אתרים - שיווק באינטרנט



בחירת מילות מפתח – איך זה נעשה?


מילות מפתח נכונות הן אולי המרכיב החשוב ביותר בתחום של קידום אתרים.
לכן מילות מפתח צריך לבחור כבר לפני הכול, כדי שנדע איך לתייג את הדפים הפנימיים שלנו, ואילו מאמרי תוכן לכתוב לאתר לאחר שיעמוד במקומו.
בחירת מילות מפתח אינה עניין של מה בכך, מדובר בשיטה כמעט מדעית שלוקחת בחשבון נושאים רבים.
הנה כמה מהטכניקות לבחירת מילות מפתח מקדמות:

1. בחירת מילות מפתח שלב ראשון: "בריינסטורמינג".
המושג בריינסטורמינג (בעברית, "סיעור מוחין") לקוח מעולם הפרסום והקופירייטינג.
הרעיון הוא לחשוב על המוצר אותו מוכרים, ולזרוק כמה שיותר מילות מפתח שמתקשרות לנושא הזה.
זוכרים את ה"שמש" שהיו עושים לנו בבית הספר היסודי? זה הרעיון.

2. בחירת מילות מפתח שלב שני: סקר שוק.
"דע את מתחריך". היכנס לאתרים אחרים מקבילים בתחומך והתבונן אילו מילות מפתח הם בחרו.
ניתן לראות את מילות מפתח דרך המטה תג של האתרים.

3. בחירת מילות מפתח שלב שלישי: Google Suggest.
גוגל בעצמו מציע כלי ייחודי עבור בחירת מילות מפתח , דרכו ניתן ללמוד על צירופים אפשריים עבור המילה המוקלדת.

4. בחירת מילות מפתח שלב רביעי: סטטיסטיקה.
לאחר שהוצאנו רשימה מפוארת של מילות מפתח נפנה לבדוק אותן במבחן המציאות.
Google Adwords מציע כלי מעולה לבדוק מילות מפתח שבחרנו, כולל נפח החיפוש של כל מילה (כמה מקלידים אותה), ומה התחרות עליה.
האידיאל הוא בחירת מילות חיפוש שיש להן נפח גבוה ותחרות מועטה. החיסרון הוא שהכלי הזה מתייחס יותר לגוגל אדוורדס PPC, ולא לחיפוש האורגני, אבל גם ככה הוא כלי טוב, ואולי נפתח חשבון PPC בהמשך.

5. בחירת מילות מפתח שלב חמישי: הגיע הזמן לעבור לשלב השימוש במילות המפתח שבחרנו.
בחירת מילות מפתח תלויה באופן משמעותי ביכולת השיווקית שלנו להיכנס לראשו של הגולש.
כשאנו בוחרים מילות מפתח אנו צריכים להימנע כמה שיותר ממילים שמתארות את המוצר, אלא להתמקד במילים שנראה לנו שגולש, שיכול להיות לקוח פוטנציאלי, יקליד.
למשל במקום "מדריך למציאת חתן" אפשר לכתוב "דייטינג" או "יועץ זוגיות" וכו'.    

  • מיקומי לקוחותינו ב -

  • במילה: בריכות שחייה
    דרוג בגוגל: מקום 2
  • במילה: צעצועים
    דרוג בגוגל: מקום 1
  • במילה: תעודת יושר
    דרוג בגוגל: מקום 3


  • בין שירותי החברה שלנו תמצאו:

    - קידום אתרים מקצועי בגוגל SEO.
    - אופטימיזציה למנועי חיפוש.
    - ניהול קמפיינים בגוגל - PPC.
    - עיצוב ובניית אתרים מותאמים לגוגל.
    - כתיבת תוכן שיווקית וניהול תכנים.
    - אחסון אתרים חינם ללקוחותינו.



  • Zipi הוקמה בשנת 2005 ומאז ידועה כחברה מעולה לנתינת שירותי אינטרנט מתקדמים כגון: קידום אתרים בגוגל, אופטמיזציה למנועי החיפוש, ניהול קמפיין ממומן (Google Adwords) פרסום בגוגל, דפי נחיתה  ועוד.




כל הזכויות שמורות | צימרים | צימר | קידום אתרים | קידום בסושיאל | בניית אתרים