זיפי - שימוש במילות מפתח

קידום אתרים


זיפי קידום אתרים

קידום אתרים

ליצירת קשר עימנו באפשרותכם להשאיר פרטים, ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.


קידום אתרים - שיווק באינטרנט



מילות מפתח – השימוש הנכון לקידום אתרים


מילות מפתח (Keywords) הן מילים שאנחנו מעוניינים שיובילו אלינו כשגולש מקליד אותן בגוגל.
במאמר הקודם דיברנו על בחירת מילות מפתח , ועכשיו מגיעים לחלק שמסביר מה לעשות איתן.
השימוש הנכון ברשימת מילות מפתח הוא דרך התוכן שבאתר, והמטה תג של הדפים.
רשימת מילות מפתח צריכה להופיע בכל מקום אפשרי לפחות פעם אחת.
בדפי התוכן הצפיפות שלה צריכה להיות גבוהה יותר, אך לא גבוהה מדי!
אחרת גוגל יחשוב שהאתר שלך הוא "ספאם" ויעיף אותך מגוגל.
חוץ מזה, אנחנו כותבים לבני אדם, אז צריך לגוון קצת כדי לשמור על עניין.
מילות חיפוש מועילות יותר באיכות, ורק קצת בכמות.
הדרך הטובה ביותר להתמודד עם רשימת מילות חיפוש ארוכה היא לייצר "דפי נחיתה".
דפי נחיתה הם בעצם דפים באתר, כשכל אחד מהם מוקדש לצמד מילות חיפוש אחר.
למשל דף שלם על המושג "מכוניות מרוץ" ודף אחר על "מכוניות משפחתיות", כל מה שמי שמחפש מכוניות עשוי להקליד ולהגיע אלינו. לכן צריך לבחור מילות חיפוש ממוקדות יותר ופחות.
בנוסף, כדאי לחשוב על הירארכיה בין המילים. הרי לא כל ה מילות חיפוש משמעותיות באותה המידה.
כך שאם אנחנו בונים אתר מכוניות, אזי בעמוד הראשי ובכותרות העמודים נציב את המילה "מכוניות" כמה שאפשר.
בעמוד הראשי ניתן לקדם עד שלושה ביטויים, למשל "מכוניות", "מכוניות למכירה" ואולי גם "מכוניות יד שנייה", תלוי מה אנחנו מוכרים. מילות מפתח חשובות פחות ניתן למקם בעמודים הפנימיים.
מילות מפתח הן כלי שיווקי חשוב, משום שהן מצביעות על מידת הרלוונטיות של האתר לגולש.
המטרה שלנו היא לא רק שתהיה לנו כמות גולשים גבוהה, אלא גם אחוזי ההמרה- כלומר שכמה שיותר גולשים ירכשו את המוצר שלנו.
מילות מפתח מטרתן להפוך את האתר שלנו לזמין לאנשים שמעוניינים בו.
זו תהיה חוכמה קטנה אם ננסה למשל לקדם את האתר תחת מילות חיפוש כמו "חתולים חמודים", שאולי זוכים לביקורים של אלפי ילדות בנות 12 ביום, אבל הן לא קהל היעד שלנו למכירת מכוניות.
לכן לא ננסה למכור למי שאין לו צורך בנו, אלא ננסה להיות במקום גבוה כדי שלקוחות פוטנציאליים יוכלו להגיע אלינו.
עכשיו, לאחר שבחרתם מילות חיפוש והשתמשתם בהם כמו שצריך, תוכלו לבדוק את נתוני הגולשים שלכם בתוכנת Google Analytics, תוכנה שמאפשרת לנתח מי הגולשים, אילו מילות חיפוש הקלידו, וכמה מהם באמת נשארו ויצרו קשר.
כך תוכלו לראות אם שיווקתם את האתר נכון- כלומר פניתם לפלח שוק ממוקד ומכניס רווחים.

  • מיקומי לקוחותינו ב -

  • במילה: בריכות שחייה
    דרוג בגוגל: מקום 2
  • במילה: צעצועים
    דרוג בגוגל: מקום 1
  • במילה: תעודת יושר
    דרוג בגוגל: מקום 3


  • בין שירותי החברה שלנו תמצאו:

    - קידום אתרים מקצועי בגוגל SEO.
    - אופטימיזציה למנועי חיפוש.
    - ניהול קמפיינים בגוגל - PPC.
    - עיצוב ובניית אתרים מותאמים לגוגל.
    - כתיבת תוכן שיווקית וניהול תכנים.
    - אחסון אתרים חינם ללקוחותינו.



  • Zipi הוקמה בשנת 2005 ומאז ידועה כחברה מעולה לנתינת שירותי אינטרנט מתקדמים כגון: קידום אתרים בגוגל, אופטמיזציה למנועי החיפוש, ניהול קמפיין ממומן (Google Adwords) פרסום בגוגל, דפי נחיתה  ועוד.




כל הזכויות שמורות | צימרים | צימר | קידום אתרים | קידום בסושיאל | בניית אתרים